Spørgsmål?

Nedenfor er vores ofte stillede spørgsmål. Foretrækker du at tale med en person? Send os en e-mail på info@sybotanica.com! Vi er glade for at hjælpe.

Refusioner & Returneringer

Refusions- og returpolitik

Først og fremmest: Hvis du har problemer, bedes du kontakte info@sybotanica.com, vi har en bedømmelse på 4,8/5 Trustpilot af en grund :)

Du kan frit returnere alle varer (undtagen levende ting som f.eks Levende mos) 30 dage efter den dato, hvor du modtog din ordre.

Selvom du ikke behøver at fortælle os, hvorfor du vil vende tilbage, ville vi sætte stor pris på det! Returnering er 2,99 € for følgende lande:
- Holland
- Tyskland
- Frankrig
- Belgien
- Luxembourg

Opret din returlabel her.

For andre lande betaler køber for returfragt og laver forsendelsesetiketten. Ordrer kan returneres til:

Sybotanica BV
info@sybotanica.com
Arnhem, Holland

Vi vil forsøge at behandle en refusion, så snart vi modtager din pakke. Vær opmærksom på, at dette kan tage op til 5 hverdage efter modtagelse af din pakke. Derefter går der yderligere 1-5 dage, før pengene dukker op på din bankkonto.

Bemærk venligst, at i tilfælde af problemer løser vi det uden omkostninger! Kontakt os på info@sybotanica.com

** Hvis der tilbydes gratis forsendelse over et bestemt beløb, f.eks. 50 euro, og returnering af en del af din ordre bringer det samlede beløb til under 50 euro, vil standardforsendelsesomkostningerne blive opkrævet

90-dages glad plante-garanti (eller pengene tilbage + en ny plante) på SYBASoil-mix

Vi har 55.000+ glade kunder, hvor 99,6% rapporterer, at deres planter trives. Derfor er vi trygge ved at tilbyde denne garanti!
De 99,6% tilfredshedsrate kommer fra en undersøgelse foretaget af Sybotanica blandt 1.421 kunder mellem marts og oktober 2024.

Betingelser:
1. Rapportér eventuelle problemer inden for 90 dage efter levering via vores garantiformular.
2. Brug blandingen som modtaget – bland ikke med anden jord eller tilsæt næringsstoffer.
3. Dit køb blev foretaget direkte på vores hjemmeside
4. Du har den rigtige blanding i henhold til SYBASoil-guiden / SYBAScan Plante-ID

Hvis vi ikke kan redde din plante, får du dine penge tilbage og en ny plante, op til €100 pr. ordre i nye planter.

Der er ingen småt skrevet.

Ikke overbevist? Læs hvad vores kunder siger på Trustpilot.

Forsendelse & Levering

Hvem sender I med?

Vi sender med DPD & UPS, så du altid har et valg!

Hvad er prisen for levering?

Prisen for forsendelse er angivet på produktsiden og vil blive afsluttet på betalingssiden!

*Tjek altid kassesiden for den endelige pris, da vægten af ​​ordren kan ændre prisen

Særlige lande
Schweiz - Kun engros
Norge - Kun engros

Hvor lang tid tager det at sende mine produkter?

Bestille inden 16.30 på hverdage for at få din ordre sendes samme dag.

Holland - 1 dag
Belgien - 1 dag
Tyskland - 1-2 dage
Frankrig - 1-2 dage
Irland - 3 dage
Danmark - 2 dage
Østrig - 2 dage
Luxembourg - 1 dag
Italien - 3 dage
Portugal - 4 dage
Spanien - 3 dage
Sverige - 3 dage
Finland - 4 dage
Storbritannien - 2-3 dage
Schweiz - Kun engros
Norge - Kun engros

*Bemærk venligst, at disse tidsrammer kun er estimerede og en 1-2 dages forsinkelse er mulig i nogle sjældne tilfælde.
Du er altid velkommen til at tage fat, hvis det tager for lang tid!
*Det gør vi ikke skib til De Kanariske Øer
*Bemærk at vi sender B2B til andre lande, kontakt venligst hvis dette er tilfældet.

Hvorfor ser det ud til, at min ordre er blevet leveret, men faktisk endnu ikke er blevet leveret?

Der er et par mulige forklaringer. For at starte, sørg venligst for at:
- Tjek sporingskoden modtaget i din e-mail for at sikre, at den ikke er leveret til dine naboer eller på et lokalt postkontor.

Hvis dette ikke er tilfældet, bedes du kontakte os. Nogle gange er chaufføren
ikke i stand til at levere pakken. Vi vil få det ordnet for dig.

Jeg vil ændre min leveringsdato/-sted/afhentningssted

Normalt er det muligt! Tjek venligst den sporingsmail, du modtog fra fragtfirmaet. De vil give dig information om, hvordan du ændrer de ønskede oplysninger. Hvis du ikke kan finde det, er du velkommen til at kontakte vores supportteam. 

Jeg vil gerne tilføje noget til min ordre?

Det er meget nemt at tilføje et produkt til din ordre! Bare send os en e-mail med dit ordrenummer (som SYB000) sammen med de produkter, du gerne vil have tilføjet. Vi tager os af resten. 

Bemærk venligst, at ordren nogle gange allerede er afsendt, i så fald kan vi finde en passende løsning sammen med dig.

Hvordan sporer jeg min ordre?

Yay! Din ordre er på vej. Du vil modtage en e-mail med sporingskoden om et par timer. 

Hvordan fungerer forsendelse?

Efter du har afgivet din ordre, vil vores team hos Sybotanica omhyggeligt samle dine produkter.

For præcise leveringstider, tjek den specifikke produktside. 

Bemærk venligst, at de annoncerede leveringstider er de tider, der er givet til os af din valgte transportør, nogle gange vil der være små forsinkelser.
Vent venligst 2 dage efter den annoncerede tid, før du kontakter os. Din sporingskode sendt via e-mail vil give dig de nødvendige detaljer. 

Ordrer

Hvor kan jeg finde min faktura?

Du vil modtage en ordrebekræftelsesmail med et downloadlink til din faktura.

Min rabatkode virker ikke

En rabatkode kan tilføjes under kassen efter indtastning af dine adresseoplysninger.

Der er et par grunde til, at din rabatkode ikke virker. Sørg venligst for, at:
- Du ikke allerede har en rabat anvendt (Du kan fjerne den ved at klikke på det lille "x")
- Rabatkoden stadig er gyldig.

Rabatkoden kan anvendes på betalingssiden. Hvis du stadig har problemer, bedes du kontakte osinfo@sybotanica.com

Produkter i min ordre er beskadigede eller mangler

Vi er kede af at høre det!

Nogle gange går tingene ikke som planlagt, men ingen bekymringer. Fortæl os, hvilke produkter der mangler eller er beskadiget, dit ordrenummer (f.eks. SYB0000) og relevante billeder. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt med en passende løsning. 

info@sybotanica.com 

Hvad er jeres anmeldelsespolitik?

Vil du gerne skrive en anmeldelse? Vi vil kontakte dig via e-mail efter dit køb!

Vi gør vores bedste for at sikre ærlige anmeldelser. Både for vores
kunder og os selv. Vi ønsker at give et klart og gennemsigtigt billede af kvaliteten af vores produkter og brand.


Den eneste måde at opnå dette på er at vise faktiske anmeldelser, der ikke tilbyder nogen form for incitament.


Vi betaler ikke nogen for at skrive en god anmeldelse eller fjerne en dårlig en.

For at opnå dette har vi indgået et samarbejde med Trustpilot, som
kontrollerer, om anmeldelserne er ægte og ærlige. Vi viser også anmeldelser fra tredjepartsplatforme som Etsy, Bol.com, Amazon og eBay. De tager ansvar for deres egne anmeldelser.

Vi fjerner aktivt falske anmeldelser; positive eller negative. Vi kontrollerer for falske anmeldelser ved at verificere, om kunden faktisk har afgivet en ordre hos os.

Bemærk, at vi tilbyder betalte incitamenter for videoer lavet af influencere og kunder, der anmelder vores produkter og brand. Vi vil altid lade dig vide, hvis dette er tilfældet.


At skabe dette indhold tager tid, og vi kompenserer dem for det.

For specifik produktinformation, besøg produktsiderne!

SYBASoil

Hvor meget jord har jeg brug for?

Tjek vores pottevolumenberegner eller tjek en plantepottes individuelle produktside.

Hvordan kan jeg være sikker på, at jeg får den rigtige jord?

Titlerne på blandingerne giver en god idé, men inkluderer ikke alle plantearter. Brug vores guide til at finde den perfekte jord.

Tjek det ud her: SYBASoil-guiden